לוס-אנג'לס, קליפורניה

ארגון הסיינטולוגיה מקדם בברכה את 2016 אחרי שנה של התרחבות והתקדמות חסרות תקדים

31 בדצמבר, 2015

אלפים חגגו שנים-עשר חודשים של הישגים מעוררי השראה באירוע השנה החדשה באודיטוריום שריין האגדי בלוס-אנג'לס, לאחר ש-2015 היתה תקופה של צמיחה היסטורית עבור דת הסיינטולוגיה.

כאשר השנה הקודמת מגיעה לסיומה ושנה חדשה מתחילה, זה הזמן לחגוג הצלחות ולהביט קדימה לעבר האפשרויות של השנה החדשה. ולכן, הסיינטולוגים התאספו בסוף השבוע הזה כדי להביע את הערכתם לשנה מוצלחת של הישגים, ולתת וידוע להתרחבות שיא ולהישגים עולמיים בתחום ההומניטרי.

חברי הקהילה ואורחיהם מילאו את אודיטוריום שריין בלוס-אנג'לס כדי לחלוק כבוד לצמיחה היוצאת מן הכלל ב-2015 ולתנופה שמכינה את הבמה ל-2016 – ומעבר לה.

"הגענו לסיומה של שנה אגדית. שנה שהיא לא רק שוות ערך לאלף שנות ניצחון, לא רק שנה שמתעלה על כל דבר מאז הרגע הראשון של הזמן, אלא גם שנה שמזכירה לנו שאפשר לדחוס זמן די בקלות, במיוחד כאשר אתה פועל במהירות גבוהה מאוד".
– מר דייוויד מיסקביג׳, יו״ר מועצת המנהלים של Religious Technology Center
 

מר דייוויד מיסקביג׳, יו״ר מועצת המנהלים של Religious Technology Center, נתן ביטוי למצב הרוח הנלהב כשהוא דיבר אל האנשים שנאספו לחגיגת השנה החדשה.

"הגענו לסיומה של שנה אגדית", פתח ואמר מר מיסקביג'. "שנה שהיא לא רק שוות ערך לאלף שנות ניצחון, לא רק שנה שמתעלה על כל דבר מאז הרגע הראשון של הזמן, אלא גם שנה שמזכירה לנו שאפשר לדחוס זמן די בקלות, במיוחד כאשר אתה פועל במהירות גבוהה מאוד".

מכאן עבר מר מיסקביג' לתקציר מרתק של שנת 2015 האפית, שגולת הכותרת שלה היתה ההודעה ההיסטורית על 'עידן זהב' לרמות הגבוהות של מודעות רוחנית בסיינטולוגיה, רמות ה-OT‏ (Operating Thetan). ההרצאות המוסרטות המקוריות של ל. רון האברד עבור 'הקורס המתקדם' שוחזרו במלואן והחומרים המתקדמים עבור הרמות הגבוהות של 'הגשר לחופש מוחלט' של סיינטולוגיה זמינים עכשיו ב-17 שפות. בעקבות השחרור הזה, סיינטולוגים מתקדמים עכשיו לצעדים הבאים שלהם ב-'גשר' פי חמש מאשר בעבר, בעוד הם צועדים במרץ אל פסגת 'הגשר' של סיינטולוגיה.

בנוסף היה מספר עוצר נשימה של מבנים חדשים שפתחו את שעריהם לעולם בשנת 2015, יותר מ-40 מבנים נפתחו ב-12 החודשים שחלפו בלבד, כשהם מייצגים את כל הרמות של ארגונים אידיאליים של סיינטולוגיה ותוכניות הומניטריות שנתמכות על-ידי ארגון הסיינטולוגיה.

העונה האפית הזאת של התרחבות כללה:

ההישגים הבלתי רגילים של השנה כללו גם פתיחות חגיגיות רבות של מרכזי גמילה מסמים של נרקונון שהתאפשרו בזכות התרומות הנדיבות של חברים ב-'התאחדות הסיינטולוגים הבינלאומית':

לאחר מכן, מר מיסקביג' הציג לנוכחים באירוע השנה החדשה סקירה על הנסים שהתרחשו בעקבות יישום הטכנולוגיה שפותחה על-ידי ל. רון האברד, ותיאר התקדמויות אישיות, קבוצתיות וחברתיות.

  • 'ההתאחדות לשיפור החיים והחינוך' (ABLE) – שבה תוכניות חילוניות ותוכניות התנדבותיות משתמשות בטכנולוגיות שמיועדות לטפל באסונות שפוגעים בחברה, כולל שימוש בסמים, אי-ידיעת קרוא וכתוב ופשיעה. בדנבר, קולורדו, 21 הכללים של 'הדרך אל האושר' לניהול חיים מוסריים, היו חוד החנית להשגת שיעור של אפס אחוז חזרה לפשע בקרב מסיימי התוכנית. טכנולוגיית הלמידה הידועה של ל. רון האברד הפכה לגמרי על פניה את אי-ידיעת קרוא וכתוב הנפוצה בצ'כיה. ונרקונון סאנקואסט, דקות ספורות בלבד ממרכז קלירווטר, פלורידה, הצטרף לרשת מתרחבת של מרכזים בתור משואה זוהרת של תקווה עבור אנשים שמכורים לסמים.

  • 'המכון העולמי של סיינטולוגיה לעסקים' (WISE) – סיפורי ההצלחה של החברים מאירים בצורה מושלמת את יסודות הניהול של מר האברד כמו גם את היכולת העקבית שלהם להצליח בצורה מקסימלית בכל תחום של פעילות אנושית. הצלחות אלה כללו לדוגמה את פרסום כלי הנגינה של יצרן הבנג'ו החשוב ביותר בעולם עד כדי פופולאריות עולמית, מעבר לשורשיו בדרום ארה"ב. שנה זו גם שמה באור הזרקורים את היצרן המוביל בתחום בקרי תנועה שיצר מהפכה בתחום צילום הסרטים, באמצעות ציוד משנה מצב שהתפשט גם לתעשיית הקולנוע, שידורי ספורט וצילום אירועים בינלאומיים; וחברת ייעוץ יפנית שיישמה את הטכנולוגיה כדי לעזור ל-650 עסקים חדשים להצליח בשוק בו חברות הזנק (סטארט אפ) בדרך כלל נכשלות.

  • 'התאגדות האברד הבינלאומית של יועצים רוחניים' (IHELP) ו-'ארגון המרכזים הבינלאומי של סיינטולוגיה' (SMI) – כעדות לטכנולוגיה של החיים עצמם, שלושה סיפורי הצלחה מ-2015 תיארו תמונה מרהיבה של ההשפעה הנרחבת של סיינטולוגיה בהבאת בני אדם מכל שכבות החברה למצב טוב יותר. ההישגים כללו העברת Purif Rundown בתריסר ערים כדי להפוך את ההשפעות ההרסניות של קרינה וזיהום אוויר ברחבי הערבות הסיביריות; טיפול בשקיעה החברתית ברחובות גואטמלה סיטי; ופתיחת המרכז האידיאלי הראשון בספרד, בעיר ולנסיה, שמפלס את הנתיב לחופש לאנשי העיר הזאת.

במהלך חגיגת השנה החדשה ניתן גם כבוד למספר שיא של חברי צוות שדה במעמד של עוצמה. הם הגיעו מ-32 מדינות, שבהן כל אחד היה אחראי למתן עזרה לאנשים לעשות יותר מ-100 צעדים במעלה 'הגשר' של סיינטולוגיה.

שיא החגיגה הגיע כאשר מר מיסקביג' הציג את הארגון האידיאלי הגדול בעולם שהפתיחה המרהיבה שלו היתה ב-31 באוקטובר במילאנו, בירת התרבות של איטליה. הארגון האידיאלי החדש, במבנה בעל שטח של יותר מ-9,000 מ"ר על מגרש בגודל שישה דונם, בולט מאוד ומהווה נקודת שיא בשנה שהתאפיינה בצמיחה יוצאת מן הכלל עבור סיינטולוגיה; הוא גם נותן את הטון לשנה נוספת של הישגים מעוררי הערצה.