קלירווטר, פלורידה

חגיגת יום ההולדת של ל. רון האברד מאירה את המורשת הנצחית של מייסד הסיינטולוגיה באור בל יישכח

16 במרץ 2015

לאלה שעוסקים בסיינטולוגיה, המקור והמייסד של הדת ל. רון האברד (ל.ר.ה לסיינטולוגים) הוא הרבה יותר מאשר רק סמל בלבד. הטכנולוגיה והכתבים שלו מהווים מורשת שמשפיעה על כל חלקי החברה, בלתי נשכחת, קיימת בכל מקום ונצחית, שהחשיבות שלה ממשיכה לצמוח ולהתפתח ככל שהזמן עובר. רוחו המתנשאת לגבהים של מר האברד ממשיכה לחיות ברחבי בעולם באלו ההולכים בעקבות הדוגמה החכמה והרואה את הנולד לגבי חיים והארה אישית שהוא החל בה – והיא מתרחבת לעולמי עולמים אל אינספור אנשים אחרים שחייו נגעו בהם.

"מעולם הוא לא היה בולט יותר", אמר דיוויד מיסקביג' יושב-ראש מועצת המנהלים של Religious Technology Center להתכנסות של הסיינטולוגים. "מעולם הוא לא היה בולט יותר. מעולם הוא לא היה קרוב יותר למודעות של שבעת מיליארדי התושבים של כדור הארץ. אז כדי לא להפריז בזאת ולא להרחיב את הנקודה, העובדה היא של.ר.ה נמצא הערב בכל מקום".

לגדולה המוחלטת שבאה לידי ביטוי בדבריו ובמעשיו של מר האברד ניתנה הוקרה בשבת בערב כדי לציין את 'חגיגת יום ההולדת של ל.ר.ה' במטה הרוחני של פלאג בקלירווטר, פלורידה, לרגל יום ההולדת ה-104 של המייסד.

כעדות לטכנולוגיה המנצחת והנצחית, מלאת ההוד של מר האברד, יום השנה להולדתו (13 במרץ) צוין בנוכחות תפוסה מלאה של קהל תוסס, שבראשו עמד מר דיוויד מיסקביג', יושב ראש מועצת המנהלים של Religious Technology Center, המנהיג של הדת. הוא פתח את הערב בהצגת העוצמה הנצחית של היצירה של ל.ר.ה בהקשר מוחשי.

"מעולם הוא לא היה בולט יותר", אמר מר מיסקביג' לסיינטולוגים שנאספו. "מעולם הוא לא היה בולט יותר. מעולם הוא לא היה קרוב יותר למודעות של שבעת מיליארדי התושבים של כדור הארץ. אז כדי לא להפריז בזאת וכדי לא להרחיב את הנקודה, העובדה היא של.ר.ה נמצא הערב בכל מקום".

מר מיסקביג' ציין אינספור אותות כבוד שמר האברד והעבודות הבלתי נשכחות שלו קיבלו במשך 12 החודשים האחרונים ואבני דרך שעבודות אלו היו הסיבה להן, כשהוא מתחיל בדברי ההוקרה הרבים של מוסד הסמית'סוניין מנובמבר האחרון כשהוא נוקב בשמו של מייסד הסיינטולוגיה כאחד מ-'מאה האמריקאים החשובים ביותר בכל הזמנים'. בסך הכול, הוא קיבל יותר מ-5,000 תעודות הוקרה ברחבי העולם.

האירוע הגיע לשיאו עם הצגת ההתרחבות האפית במהלך השנה האחרונה כמו גם בעתיד, לרבות הפתיחה המתוכננת של ארגונים אידיאליים חדשים בצפון אמריקה, בדרום אמריקה, באסיה, באפריקה ובאירופה וגם את Scientology Media Productions, מרכז התקשורת העולמי בהוליווד, קליפורניה.

היתה גם ההכרזה המונומנטלית על 'ההיכל העתידי של ל. רון האברד בקלירווטר', אודיטוריום מדהים שיכול להושיב בתוכו אלפי אנשים, המיועד גם לאולם כנסים ולארוחה חגיגית. משלים אותו 'פארק ל. רון האברד' שמקומו נבחר בטוב טעם. הקונספט של הפרויקט הועבר בתצוגה דיגיטלית מושלמת לקהל שנאסף ליום ההולדת והציגה את המתקן המשתרע על גוש בניינים שלם בעיר התחתית של קלירווטר.

אחד החלקים המרגשים של הערב היה מתן הכבוד לאלופים ששיחקו במה שהפך להיות ידוע כ-'משחק יום ההולדת', שמציין לשבח את הארגונים והמרכזים של סיינטולוגיה שהגיעו להתרחבות הגדולה ביותר ב-12 החודשים הקודמים. כפי שהסיפור מסופר, המשחק נולד מזמן כאשר מר האברד נשאל מה הוא רוצה ליום ההולדת שלו, והוא ענה בבדיחות הדעת, התרחבות פי חמישה. ההתרחבות הזאת הפכה להיות מילת המפתח של המשחק וממשיכה מאז שנה אחר שנה.

אלופי העולם של 'משחק יום ההולדת' של השנה באו משלוש יבשות, התגאו במבנים אידיאליים שנחנכו בכל קטגוריה: המרכז האידיאלי של בלאייר, פלורידה; הארגון האידיאלי של סידני, אוסטרליה; הארגון המתקדם האידיאלי של לוס-אנג'לס; ומשרד הקישור היבשתי האידיאלי של אירופה בקופנהגן, דנמרק.

מר מיסקביג' גם הציג פרס מיוחד כדי להוקיר ארגון סיינטולוגיה שנמצא בליגה משל עצמו. מהירות ההתרחבות של הארגון האידיאלי לדוגמה של לוס-אנג'לס היתה כל-כך משמעותית עד כדי כך שהארגון הגיע לגודל של סיינט-היל הישן – הארגון שמר האברד עצמו עמד בראשו באיסט גרינסטד, סאסקס. למעשה, הם הגיעו לגודל הזה כפול שניים. בעשותו כך, ארגון לוס-אנג'לס לא רק הפך להיות דוגמה לחיקוי לכל ארגון אחר אלא גם לנושא הדגל של 'עידן הזהב של האדמיניסטרציה', וכך זכה בסטאטוס מיוחד במינו של 'ארגון לדוגמה אידיאלי בגודל סיינט-היל'.

ושום אירוע יום הולדת של ל.ר.ה לא יהיה שלם בלי מצגת ביוגרפית מרוממת רוח ומעוררת השראה שנותנת כבוד לאיש השעה במילותיו שלו, שמציגה סיפורים מרתקים מחייו הנועזים, שאותם העביר במסעות מסביב העולם וברכישת חוכמה. הרפתקאות שנה זו כללו סיפורים מהפאנהנדל של אלסקה דרך חופי יפן ואל האיזור הפרוע שנקרא העיר ניו-יורק.

חתם את הערב החגיגי הביצוע המבריק של "יום הולדת שמח רון".