קלירווטר, פלורידה

חוגגים את 2013: שנה של הישגים אפיים

1 בינואר, 2014

חגיגת השנה החדשה של סיינטולוגיה, שנערכה בקלירווטר, סיכמה את השנה המונומנטלית ביותר בתולדות סיינטולוגיה.

במהלך האירוע של השנה החדשה, מר דיוויד מיסקביג’, יו”ר מועצת המנהלים Religious Technology Center, הציג את ההישגים ההיסטוריים של שנת 2013. ביניהם:

  • ההשקה של עידן הזהב של הטכנולוגיה, שלב II, לרבות צד התהליכים וצד ההכשרה של הגשר של סיינטולוגיה לקליר, 100 אחוז טכנולוגיה סטנדרטית מובטחת — בוצע!

צפה: עידן הזהב של הטכנולוגיה, שלב II: הגשר של סיינטולוגיה לחופש מוחלט

  • השחרור של האי-מיטר Mark Ultra VIII המקצועי של האברד המהפכני;
  • הצגת הבכורה של 10 סרטי הסברה חדשים של סיינטולוגיה;
  • כל החומרים של עידן הזהב של הטכנולוגיה, שלב II זמינים ב-17 שפות;
  • כל זה אפשר את פתיחתו של הארגון האידיאלי הראשון באסיה, ארגון הסיינטולוגיה של קאושיונג, טייוואן — כשכל החומרים להכשרת אודיטור זמינים עכשיו, בפעם הראשונה בסינית.

צפה: ארגון אידיאלי בשער של העולם דובר הסינית

  • 2013 גם חגגה את השלמתם של פרויקטים של המייסד ל. רון האברד לשחרור של ה-rundowns שמעולם לא היו זמינים Super Power ו-’התחדשות הגרימה’;
  • מעבר לכך, 2013 תיזכר לעד בתור השנה שפתחנו את הדלתות של הקתדרלה שלנו במאה ה-21, בניין פלאג המהמם.

צפה: התפארת של סיינטולוגיה: הקתדרלה שלנו במאה ה-21

כפי שנהוג בכול חגיגת שנה חדשה של סיינטולוגיה, האירוע גם כלל מצגות של הישגים נפלאים של סיינטולוגים מזהירים שמיישמים את הטכנולוגיה של ל.ר.ה, ובכך עוזרים ליצור עולם משכיל, מוסרי ונקי מסמים.

כסימן קריאה סופי לשנת ההישגים והניצחונות האפיים, מר מיסקביג’ הכריז על החלטה תמימת-דעים של בית-המשפט העליון בבריטניה — ניצחון היסטורי לסיינטולוגיה וחופש דתי.

חגיגת השנה החדשה של סיינטולוגיה 2014 שתורגמה ל-16 שפות, נצפתה על-ידי סיינטולוגים ביותר מ-50 מדינות. המסר אכן הגיע לפינות המרוחקות ביותר של עולם הסיינטולוגיה שזהו אכן הרגע שלנו.