הארגון ליישום הלמידה – מה מספרים תלמידים והורים

מה מספרים תלמידים והורים

טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד, כפי שהיא מסופקת על-ידי הארגון ליישום הלמידה, הביאה תקווה ויכולת למידה אמיתיים ליותר מ-31 מיליון תלמידים מסביב לעולם.

המשמעות של זה לחייהם היומיומיים של התלמידים וההורים מתוארת באופן הטוב ביותר על-ידי אנשים אלה בעצמם.

זה באמת עובד

אחרי שהוכשרתי בטכנולוגיית הלמידה של הארגון ליישום הלמידה יש לי שיטת לימוד שיכולה להיות בשימוש בידי כל התלמידים והמבוגרים שרוצים לקבל משהו באמת משמעותי מלמידה. כעת אני משתמש בטכניקות בכיתתי ויכולת התלמידים לזכור אוצר מילים ויכולתם לזהות מילים באופן ויזואלי הן עצומות. תלמידיי הם ההוכחה לכך שזה באמת עובד.
– ל.ס. מורה בבית-ספר יסודי

הצלחה אדירה

בעיני, ההצלחה הכי אדירה של תוכנית לימודים זאת היא כשתלמיד בסיכון, שניסה בכל כוחו ונכשל, משתמש בה ומשיג הצלחה אדירה.
– פ.ק. מורה בחטיבת ביניים


תלמידים שיכולים ליישם את מה שלמדו

כמורה לאנגלית כשפה שניה בבית-ספר תיכון גדול בעיר, השתמשתי בהצלחה בטכנולוגיית הלמידה של האברד כדי לעזור לתלמידיי להגביר את יכולתם ולהבין טוב יותר את השיעורים שהם לומדים. מורים אחרים ומנהלים בבית-הספר הבחינו בשינוי ובשיפור בציוני המבחנים של תלמידיי וביכולת הדיבור שלהם, כמו גם באווירה בכיתתי. השבחים שלהם נתנו תוקף ליישום שלי של טכנולוגיית הלמידה של מר האברד ומטרותיה: שלהיות מורה טוב נותן את המוצר של תלמידים שיכולים ליישם את מה שלמדו.
– ל.ק. מורה בתיכון


ללמוד יכול להיות כיף

כתלמיד לשעבר של "האסכולה הישנה", ידיעת הדרך הזאת של ללמוד כיצד ללמוד היתה נהדרת בשבילי. נזכרתי בהרבה מהימים שבהם למדתי ובסופו של היום לא זכרתי או הבנתי יותר מלפני כן. אני יכול לראות איך למידה יכלה להיות יותר מהנה ופרודוקטיבית.

כעת דרך קורס זה למדתי על המחסומים ללמידה ואיך להתמודד איתם. עם הידע החדש הזה אני יכול ללמד ולעזור לאחרים. למידה יכולה להיות מהנה ואתה יכול ללמוד על כל דבר שתרצה ללמוד עליו!
– מדריך, מועדון Boys & Girls


התלמידים שלי לומדים במהירות

שימוש בטכנולוגיית הלמידה של ל .רון האברד בשיעוריי מפיק תוצאות מדהימות. התלמידים שלי לומדים במהירות ומבינים במקום ללמוד בעל-פה.

השתמשתי בטכנולוגיית הלמידה של האברד בשני רבעים של שנת הלימודים ונחלתי הצלחה אדירה. הנהלת בית-הספר היתה כה מופתעת לטובה מהתוצאות שהשגתי עד שהם העניקו לי חופשה בת שלושה חודשים על מנת לקבל הכשרה נוספת בטכנולוגיה שפותחה על-ידי מר האברד.
– ס.ק. פרופסור במכון טכנולוגי


טכנולוגיה מדויקת חדשה

ההנחה הבסיסית של טכנולוגיית הלמידה של האברד היא שאם תלמיד מצליח אתה נותן לו להמשיך בכך, אבל אם התלמיד מתקשה (כפי שקורה ליותר ויותר תלמידים בימינו), ישנה טכנולוגיה מדויקת חדשה לפתירת קשיים אלה. זהו נקודת מבט חדשה. ל. רון האברד היה נועז מספיק כדי לטעון שלכל קושי בלמידה יש פתרון מעשי. אלפי תלמידים שהוכשרו בטכנולוגיית הלמידה שלו יודעים שזה נכון ומרגישים שעכשיו יש בידיהם הכלי החסר והנחוץ להבנה וליכולת יישום בכל תחום של למידה.
– ב.פ. פרופסור לאנגלית


לשימוש בחיים

טכנולוגיית הלמידה מעבירה במהירות תלמידים מתיאוריה מופשטת ליישום בחיים. המידע מאשר את מה שאנשי חינוך יודעים שהיא הדרך הטובה ביותר ללמידה ולימוד. הרבה מחנכים אמרו לי שהם ייחלו שיהיה להם את המידע הזה בתחילת הכשרתם כמורים.
– ג.ג. דוקטור לפילוסופיה (PhD)

זה פקח את עיניי

כשנכנסתי לראשונה לתחום החינוך לא היו לי הכלים של טכנולוגיית הלמידה. נהגתי לתהות למה תלמידיי לא הקשיבו או שלא נראה שהיתה להם היכולת להתרכז. לפעמים הם לא יכלו להבין דברים, לא משנה כמה הסברתי אותם. אז גיליתי את טכנולוגיית הלמידה ואת ההשפעות של המילה הבלתי מובנת וזה פקח את עיניי. יכולתי לראות את הפתרון לכל הבעיות בכיתתי. הצגתי לתלמידי את זה וכל הגישה שלהם השתנתה. הם נעשו תלמידים מאושרים ולהוטים ללמוד. הם לא רצו לעזוב בסוף היום.
– ס.ג. מורה בבית-ספר


הכלי החינוכי העוצמתי ביותר

בשנתי ה-14 כמחנך, הכלי החינוכי העוצמתי ביותר שנתקלתי בו היה טכנולוגיית הלמידה שפותחה על-ידי ל. רון האברד.

הצלחת טכנולוגיית הלמידה בסמינרי מתמטיקה הובילה אותי לעבוד בחמש השנים האחרונות במחוז זה ולהכשיר מורים מנוסים ומורים חדשים איך ליישם את הכלים והשיטות המוצעות על-ידי הארגון ליישום הלמידה.

בגלל הנתונים של ציוני בחינות, המחוז קידם את היישום של כמה מהכלים של הארגון ליישום הלמידה ברחבי המחוז.
– ס.ק. פרופסור לחינוך


שיפור מקום העבודה


טכנולוגיית הלמידה הפכה זאת לאפשרי

אני המייסד של חברת טכנולוגית שגדלה משני עובדים ל-1,200 במעט יותר משלוש שנים.

מעולם לא למדתי במכללה ואני מייחס הרבה מההצלחה שלי להשכלתי בבית-הספר דלפיאן (Delphian School) באורגון שמכשיר את תלמידיו בשימוש בטכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד. טכנולוגיה זאת מאפשרת לך להבין את המרב בכל נושא. ביודעי זאת, הייתי מסוגל להשלים את השכלה הבתר-תיכונית שלי בעצמי.

היכולת להבין לגמרי כל נושא שאתה לומד היא מיומנות רבת ערך וטכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד הפכה זאת לאפשרי עבורי.
– ס.ד. מייסד, ספק שירותי אינטרנט רב-לאומי


שיטות רבות ערך בסיטואציה

בתעשיית החלל אנחנו צריכים להתעדכן לגבי תגליות מדעיות וטכנולוגיות שמשתפרות כל הזמן. שיטות הלמידה של ל. רון האברד אפשרו לי להבין את המושגים החדשים כך שאני יכול ליישם אותם באופן יעיל בעבודתי.

אני מוצא ששיטות אלה הן יקרות לאין-ערוך במצב של תגליות ולמידה מתמשכות כמו שלי.
– ז.ס. מתמטיקאי, מעבדת חלל

 

שיעור הנשירה מהלימודים הרבה יותר נמוכים

כתוצאה משימוש בטכנולוגיית הלמידה, השמירה על יעדי ביצוע ויישומם במרכזי ההכשרה שלנו עלתה. שיעור הנשירה מהלימודים הרבה יותר נמוכים מהממוצע של בתי-ספר מקצועיים.
– ר.ד. מכון הקלטה והפקה של מוסיקה

 

תורם להצלחתנו

כל המנהלים והצוות שלנו מיישמים את טכנולוגיית הלמידה שפותחה על-ידי ל. רון האברד ועובדה תרמה רבות להצלחתנו. הטכנולוגיה הזאת מהותית לא רק לעסק ההי-טק שלנו, אלא לכל פעילות שבה אנשים צריכים ללמוד ידע מקצועי כדי לשרוד – במילים אחרות, חיים.
– ל.ב. סגן נשיא, חברת תוכנה

 

אין דבר בתחום ההכשרה שמתקרב לזה

מנהלים צריכים מיומנויות למידה ותקשורת שניתן ליישם ישירות למקום העבודה. אין דבר בתחום ההכשרה שמתקרב לאפקטיביות של טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד.
– י.ג. מנכ"ל הכשרה ארצי


הוכיחה עצמה כבעלת ערך רב

השתמשנו רבות בידע שבקורס טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד. מצאנו שהוא משפר את ההבנה של חומרי הכשרה ואת ההבנה של הנחיות שניתנות תוך כדי עבודה, וככזה, משפר ומסייע לתהליך ההכשרה. בנוסף, הוא שיפר תקשורת בין-אישית, במיוחד בין עובדים מגזעים שונים. בסך הכול, קורס זה הוכח כיקר ערך במאמצינו להגביר פרודוקטיביות.
– ג.מ. דירקטור יחסי ציבור


הפיקוח ירד כעת ב-70 אחוזים

בעבר נדרשו 26 שבועות להכשיר מישהו כדי להפעיל מכונה. כעת זה נמשך 6 עד 12 שבועות. מדריכים היו צריכים להיות לצד החניכים כמעט כל הזמן. הפיקוח ירד כעת ב-70 אחוזים. אבל חשוב מכך, החניכים עושים פחות טעויות. המורל שלהם גבוהה בגלל שהם פחות מתוסכלים. אפילו תחלופת הצוות פחתה. טכנולוגיית הלמידה היא הדרך היחידה שבה נכשיר עובדים מעתה והלאה.
– ב.ג מנהל הכשרה תעשייתית

תלמידים


נלהבים ללמוד

היה לי מאוד קשה בבית-ספר ובקושי הצלחתי לקבל ציון עובר. תמיד הייתי מצוברח ומתוסכל. ואז עשיתי קורס של הארגון ליישום הלמידה שנקרא "כישורי למידה לחיים". אף פעם לא היה לי כל-כך הרבה מרץ ואף פעם לא הייתי כל-כך נלהב ללמוד. אחרי שעשיתי את הקורס הזה ויישמתי את טכנולוגיית הלמידה, נהניתי ללמוד הכול. לאחר מכן, עשיתי את קורס "מדריך למידה בסיסי" והתקדמתי מהר יותר מאי פעם בלימודיי. טכנולוגיית הלמידה נתנה לי את הכלים כדי להגשים את חלומותיי.
– י.א. תלמיד תיכון

זה היה כמו נס

ילדה בת 16 נשרה מבית-הספר בכיתה י' כשהיא מתוסכלת מכישלונה ללמוד את העקרונות הבסיסיים של קריאה ואיות. לאחר שעברה הכשרה במרכז הלימוד המקומי שלה:

"זה היה כמו נס. אחרי חודש וחצי למדתי לקרוא ולאיית. כן, לאמיתו של דבר יכולתי לקרוא כעת ספר שלם. מאז, קיבלתי הרבה יותר ביטחון עצמי וכעת יש לי את האומץ ללמוד בעצמי בבית-ספר ללימודי ערב".
– ג.פ. תלמידת תיכון

 

קיבלתי רק מאיות מרגע זה והלאה

טכנולוגיית הלמידה והיכולות שהשגתי מהקורסים שעשיתי לא ייאמנו. עשיתי את 'קורס הדקדוק והתקשורת' בכיתה י' וקיבלתי רק מאיות מרגע זה והלאה. לא רק שהקורס עזר לי בהשכלתי, אלא שהוא גם העלה את הערכה העצמית ואת הביטחון שלי במידה עצומה.
– א.פ. תלמיד תיכון


יש לי ביטחון בכל פעם שאני לומד משהו

כשסיימתי את המכללה עם תואר לא היה לי ביטחון רב. זה נראה כאילו למדתי הרבה ידע אבל אף אחד לא אמר לי איך להשתמש בידע בעולם האמיתי. כשגיליתי את טכנולוגיית הלמידה, גיליתי למה תמיד דחיתי לימודים, למה תמיד שנאתי את זה ולמה הייתי תמיד עייף וישנוני בלילה לפני מבחן. גיליתי למה הרגשתי טיפש ולמה יכולתי לזכור רק מידע מהקורסים שלמדתי במשך כסמסטר אחד!

עכשיו כשאני יודע את טכנולוגיית הלמידה יש לי ביטחון כשאני לומד משהו ואני לא דוחה לימודים. אני לא נרדם או מוצא משהו אחר יותר מעניין מללמוד. יותר מכך, אני יודע למה אני לומד, אני יכול לקשר את מה שאני לומד לעולם שאני עובד בו, ואני יודע ויכול להשתמש במה שאני לומד כדי לעזור לעצמי להשיג את מטרותיי בחיים!
– ב.ג. תלמיד בוגר


וואו!

למדתי סוציולוגיה במכללה. ידעתי שלסוציולוגיה יש קשר כלשהו לחברה, אבל המילה אף פעם לא הוגדרה בשום חלק של הקורס. כתוצאה מכך, מעולם לא הבנתי לגמרי מה הנושא כולל ורעיונותיי היו מוגבלים. הלכתי לשיעורים וקראתי ספרים. התחמקתי משיעורים כדי לעשות ספורט. הציונים שלי היו בסדר כי זכרתי דברים מסוימים בעל-פה. אחרי כמה שנים סיימתי את הלימודים. לאחר מכן לעולם לא השתמשתי בנושא יותר או זכרתי משהו ממנו.

כמה שנים לאחר מכן, כשלמדתי את טכנולוגיית הלמידה, הבנתי את ההגדרה של סוציולוגיה. הבנתי שהמשמעות שלה היא הלימוד של ההתפתחות, המבנה והתפקוד של חברה. וואו! הבנתי שבזבזתי את הזמן שלי במכללה כשניסיתי ללמוד משהו בלי שבאמת ידעתי מהו הדבר אותו אני לומד. זה הסביר לי למה בחרתי לעסוק במשהו אחר כקריירה.
– ד.א. סטודנט מכללה


יכולתי להבין ספר לימוד

לפני כמה שנים התחלתי ללמוד ניווט אסטרונומי (למצוא את דרכו של אדם באמצעות צפייה בשמש, בירח ובכוכבים) ומצאתי את הנושא מרתיע בלשון המעטה. חוויתי מגוון של תחושות פיסיות לא נעימות, כולל כאב עמום שבמהרה התפתח לחוסר הכרה עמוק. יכולתי בקושי להישאר ער במשך יותר מ-30 שניות בכל פעם. באמצעות השיטות של טכנולוגיית הלמידה ירדתי לעומקו של העניין על-ידי בדיקת ההבנה שלי את מילות המפתח. מצאתי שבכמה מקרים, שלמילים שחשבתי שהבנתי המצאתי למעשה הגדרות שהיו לגמרי לא נכונות. על-ידי למידת המשמעות הנכונה של המילים, גיליתי שהעייפות שלי נעלמה במהירות והייתי מסוגל להבין ספר לימוד שלא הייתי מסוגל אפילו להסתכל עליו שעות ספורות לפני כן.
– ג.ב. תלמיד בוגר


הורים


אֶאוּרֶקָה! (מצאתי)

אני נרגש לומר שלמדתי את המחסומים ללמידה. אף פעם לא ידעתי אותם! עכשיו יש לי הבנה הרבה יותר טובה של ההבעות האדישות והמשועממות שאני רואה על פני ילדיי כשהם לומדים. אפילו יותר חשוב, למדתי לא לבזבז זמן בניסיון להסביר את הקושי הנוכחי אלא ללכת אחורה ולמצוא את הנקודה שבה הם נהיו מבולבלים. אֶאוּרֶקָה! (מצאתי)
– ד.ב. הורה


שָׂמָה את התלמידים בשליטה על לימודיהם

הבן שלי עבר מלשנוא את בית-הספר, מכתיבה מרושלת, מאי-הכנת שיעורי בית או קריאה ללהיות נלהב לגבי בית-הספר, גאה בכתיבתו ובאמת לקרוא מחוץ לשעות בית-הספר! טכנולוגיית הלמידה באמת עובדת ושמה את התלמידים בשליטה על לימודיהם.
– ו.פ. הורה


מובן מאליו שאנחנו מאוד מרוצים

בני אמר לי, 'זה נחמד ללמוד את מה שהם מלמדים אותי.' הוא גם אמר שזה גרם לו להרגיש טוב בקשר לעצמו. לאחר מכן הוא החל לשוחח בהתלהבות על איך להשתמש בנקודה ופסיק במשפט! אלה תוצאות די נהדרות לשבוע הראשון שלו. מובן מאליו שאנו מאוד מרוצים.
– מ.ג. הורה