לוס-אנג'לס, קליפורניה

סיינטולוגיה פותחת את שנת 2015 עם חגיגת סיכום של השנה שהסתיימה – השנה הראשונה מאז תחילתו של עידן זהב חדש

1 בינואר 2015

האירוע של לוס-אנג'לס באודיטוריום שריין היה נקודת השיא של 12 חודשים של התרחבות חסרת תקדים של סיינטולוגיה בעקבות השחרור של עידן הזהב של הטכנולוגיה שלב II

זה אופייני לחגיגת השנה החדשה ש-12 החודשים הקודמים היו יוצאים מן הכלל, אבל הטוב ביותר עוד לפנינו. המשתתפים חגגו את סיומה של השנה שחלפה וקיבלו את פניה של השנה החדשה עם הבטחות להישגים אפילו יותר גדולים בעתיד הקרוב.

כך היתה ההרגשה, שלא ניתן היה לטעות לגביה, באודיטוריום שריין האגדי בלוס-אנג'לס, בו הנוכחים שמילאו אותו עד אפס מקום היו עדים לרגע היסטורי של סיינטולוגיה: חגיגת השנה הלועזית החדשה, שמתקיימת בכל שנה, ציינה את סיומה של השנה הראשונה מאז תחילתו של עידן הזהב של הטכנולוגיה שלב II ו-365 ימים של התרחבות חסרת תקדים עבור סיינטולוגיה – במובן המילולי והרוחני.

עידן הזהב של הטכנולוגיה, שלב II, אשר הושק בסוף 2013, בישר ששני הצדדים של הגשר של סיינטולוגיה לחופש מוחלט, צד התהליכים וההכשרה – הם 100 אחוז טכנולוגיה סטנדרטית מובטחת. המאורע גם סימל את השחרור של פריצת הדרך המהפכנית של האי-מיטר Mark Ultra VIII, הקרנת הבכורה של 10 סרטי ההסברה של סיינטולוגיה והשחרור של חומרי הלימוד של עידן הזהב של הטכנולוגיה, שלב II הזמינים ב-17 שפות.

ראה גם: עידן הזהב של הטכנולוגיה, שלב II: הגשר השלם של סיינטולוגיה

זה היה הולם שאירוע השנה החדשה נערך בלוס-אנג'לס, ביתה של אוכלוסיית הסיינטולוגים הגדולה ביותר בעולם. הרגע הזה לא סימל התחלה של כיוון חדש אלא תיאור חד וברור של הצעד הבא במסע.

כאשר מר דייוויד מיסקביג', יושב ראש מועצת המנהלים של Religious Technology Center, הכריז בזמן שהוא הנחה את האירוע, "אלה לא רק עוד 12 חודשים נוספים בלוח השנה, או 365 ימים סביב השמש. להיפך, זו נקודת הציר, זה ציון הדרך, זה המקום שבו כל העולמות נפגשים".

מר מיסקביג' ציין שסיינטולוגיה נכנסת לעידן של צמיחה מהירה ביותר. הארגונים ומרכזי השירות של סיינטולוגיה שנפתחו ב-2014 מכסים יותר מ-70 אלף מטרים רבועים. הבתים החדשים הללו של הטכנולוגיה של סיינטולוגיה היו חלק מהחגיגה הנלהבת של האירוע המרכזי, שהציג סקירה מהירה של כל האפיקים של טכנולוגיית הסיינטולוגיה.

בינתיים, המסר של סיינטולוגיה של תקווה לאנושות קרן במרחב במהלך השנה האחרונה שהסתיימה. המסר הזה הופיע כל 240 שניות בניו-יורק טיימס סקוור מול יותר מ-42 מיליון אנשים, שגילו מהי סיינטולוגיה רק במהלך שנת 2014 לבדה.

בשנת 2014 היו גם אירועי הפתיחה הרשמיים של ארגוני סיינטולוגיה אידיאליים לדוגמה חדשים, המשתרעים על כל רמה של הגשר:

אירוע השנה החדשה הביא עמו גם סיכומים אינדיבידואליים של ההישגים שסימנו את שנת 2014 כשנה שאפתנית מבחינה עולמית עבור סיינטולוגיה דרך שלושה תחומים טכנולוגיים שונים וביניהם:

  • ההתאחדות לשיפור החיים והחינוך (ABLE) – אלה תוכניות המשתמשות בטכנולוגיות שמיועדות לטפל בנקודות ההרס הבסיסיות של החברה כמו שימוש בסמים, בערות ופשע. באירוע, מר מיסקביג' הציג בגאווה את השנה העמוסה והפרודוקטיבית שהיתה ל-ABLE, כשהוא מדגיש במיוחד את העבודה שנעשתה בפורטו-ריקו, הונגריה וטורקיה. בפורטו-ריקו, תנועה חברתית דאגה לחלוקת חוברות של 'הדרך אל האושר'. טכנולוגיית הלמידה המהפכנית של ל. רון האברד הוטמעה בהצלחה ברחבי הונגריה, בעוד שבטורקיה ABLE פתח את מרכז הגמילה מסמים הפרטי הראשון במדינה – נרקונון.

  • המכון העולמי של סיינטולוגיה לעסקים (WISE) – המוצרים הבולטים ביותר שלו במהלך השנה שהסתיימה כללו שירות וטרינרי ייחודי במדינת אינדיאנה, התחייה של 'בימוטה' – מותג אופנועים שהיה מאוד מצליח בעבר ולאחרונה נקלע לקשיים, ומתן תמריץ ליזמות באמצעות עבודה בצמוד לעסקים פרטיים בתחום כדי להעניק טיפול איכותי בתחומים רבים ברחבי כל 50 המדינות – תוך כדי יישום של יסודות הניהול שפיתח מר האברד.

  • התאגדות האברד הבינלאומית של יועצים רוחניים (I HELP) וארגון המרכזים הבינלאומי של סיינטולוגיה (SMI) – מציגים את הטכנולוגיה הנצחית של סיינטולוגיה עצמה, עם שלושה סיפורי הצלחה מ-2014 שהראו את ההשפעה העולמית של סיינטולוגיה, בקייב שבאוקראינה, שם יסודות הטכנולוגיה של LRH ניתנו ליותר מ-200 אלף אנשים, בניו-דלהי שבהודו, שם הגדילה של סיינטולוגיה הגיעה לממדים עצומים במערכת ערים אסיאתיות ובטייוואן, שם התקיימה השנה הפתיחה החגיגית של המרכז האידיאלי החדש של עיר הבירה התרבותית של של טיינאן.

מתן שירות מוגבר והיקף נרחב של שירותי סיינטולוגיה בארגון השירות של לוס-אנג'לס הוצגו עם סיכום מפורט במהלך האירוע של השנה החדשה, עם פרטי הפרטים על התקדמות חסרת תקדים שמתרחשת כעת על הפסיפיקה ברידג' בדרך ל. רון האברד.

במהלך הערב ניתן ווידוע ל-Power Fsms הרבים שהגיעו מ-30 מדינות, כל אחד מהם עזר לסיינטולוגים לעשות יותר מ-100 צעדים במעלה הגשר של סיינטולוגיה לחופש מוחלט.

ולסיום הולם של חגיגת השנה החדשה, מר מיסקביג' נתן לנוכחים מבט חטוף אל העתיד עם הפתיחה של 'מרכז הפקות מדיה של סיינטולוגיה' בשנת 2015. מרכז המדיה העולמי יחולל מהפכה ביכולת ההגעה של סיינטולוגיה דרך אמצעי התקשורת – רדיו, אינטרנט ומדיה כתובה ויהווה את המוקד העדכני ביותר שיעזור להעביר את המסר של סיינטולוגיה ברחבי העולם. שטח של יותר מ-20 דונמים בהוליווד מכיל שתי במות קול ו-14,000 מטרים רבועים של מתקני הפקה.

עם מבול של קונפטי ומוזיקה הולכת וגוברת, השעון היכה חצות על שנה יוצאת מן הכלל של סיינטולוגיה, עם כל הנוכחים שחוגגים את הזמן שזה עתה עבר וגם את הציפייה הגוברת למה שבקרוב יקרה עבור סיינטולוגיה שההתפתחות וההתקדמות שלה לא יודעים גבולות.