לוס-אנג'לס, קליפורניה

סוף העשור, תחילת הנצח: חגיגת השנה החדשה מסכמת עשר שנים שמגדירות את ההיסטוריה עבור SCIENTOLOGY

31 בדצמבר 2019

אלפי אנשים מתכנסים בלוס-אנג׳לס כדי לחגוג את השיא של תקופת הצמיחה האדירה ביותר בהיסטוריה של Scientology.

ממש מעבר לגורדי השחקים המוארים באור בוהק שמציינים את הנוף העירוני של דאון טאון לוס-אנג'לס, אור הזרקורים האיר על אודיטוריום השרַיין המהולל שבו סיינטולוג'יסטים התכנסו כדי לחגוג עשור שובר שיאים:

עידן זהב עבור Scientology.

יותר מ-50 ארגונים חדשים קמו.

מתקני הוצאה לאור ומתקני מולטימדיה יצאו לדרך.

והשקת הטלוויזיה של ערוץ ה-Scientology.

מר דיוויד מיסקביג', יושב-ראש מועצת המנהלים Religious Technology Center, פותח חגיגה שתסכם עשור עוצר נשימה של התרחבות, ותקבע את המסלול לעשור הבא – אם לא למאות השנים הבאות.

זה רק מבט חטוף על הסיבה שבגללה שנות העשרה של המאה ה-21 ראו התרחבות גדולה יותר עבור דת ה-Scientology מאשר בכל העשורים הקודמים ביחד.

"כן, הערב אנחנו חוגגים את העובדה שהתגברנו על הזמן. כי איך עוד מישהו היה יכול להשיג כל-כך הרבה בעשר שנים שחלפו ביעף?" החל מר דיוויד מיסקביג', המנהיג של דת ה-Scientology. "אבל בכל מקרה, הנושא שלנו הערב הוא 'זמן'. זמן שחלף, זמן הווה ומה העשור הזה סימל מבחינת עתיד שכבר הוכרז בתור מהולל. אז, כדי שאף אחד לא ייקח את זה כמובן מאליו, ובכן, בואו רק נאמר שזה לא רק הזמן הטוב ביותר להיות סיינטולוג'יסט, זה גם הזמן הטוב ביותר להפוך לסיינטולוג'יסט".

עשור שייזכר לדורות

כעדות לעשר שנים חסרות תקדים של Scientology ברחבי העולם, מר מיסקביג' המשיך עם מצגת חזותית מהממת ששמה דגש על תהלוכה של הישגים אפיים:

  • עידן הזהב של ידע – הושלם: ההשלמה של מבצע אדיר ממדים של 25 שנה – תוכנית לאתר, לאמת ולשקם בנאמנות את החומרים הכתובים והמוקלטים של ל. רון האברד – אלפים מהם – שמכילים את התגליות וההתפתחויות יום אחר יום של Dianetics ו-Scientology, ועכשיו הם זמינים לכל סיינטולוג'יסט.
  • יצירת תחנת כוח של הוצאה לאור: הייסוד של Bridge ו-New Era Publications, שמוקדשים באופן בלעדי להדפסה ולייצור של החומרים הכתובים והמדוברים של ל. רון האברד. בתור המתקנים היחידים מסוגם, שמסוגלים לייצר יותר מ-250,000 ספרים וכמעט 1 מיליון תקליטורים בשבוע, הם מאפשרים לדת לעמוד בביקוש ההולך וגדל של Dianetics ו-Scientology ברחבי שש יבשות.
  • בניית מרכז תפוצה עולמי: מתקן חדשני עבור הייצור וההפצה של חומרים חינוכיים ומשאבים שדוחפים תוכניות הומניטריות בחסות Scientology. מרכז ההדפסה והייצור הרב-צדדי הזה ממלא בקשות ומפיץ חומרים לשיפור חברתי ברחבי יותר מ-190 מדינות.
  • השחרור של עידן הזהב של הטכנולוגיה שלב II: הוא מהווה את השלמתו של עוד פרוייקט מונומנטלי שהותווה על-ידי ל. רון האברד עבור הקודיפיקציה המדויקת של כל תהליך אודיטינג שהיווה פריצת דרך שהוא פיתח במשך עשרים וחמש שנה, שסיפק את הוודאות שכל הסיינטולוג'יסטים יכולים להגיע לחופש מוחלט – מקליר ועד נצח.
  • הקמת היכל פלאג של המאה ה-21: במקביל לשחרור עידן הזהב של הטכנולוגיה שלב II הגיעו ההשלמה והפתיחה של בניין פלאג – המטה הרוחני של Scientology בקלירווטר, פלורידה. בתור הישג ארכיטקטוני וטכני, הוא לא רק מספק אודיטינג של Scientology והכשרת אלפים בכל פעם, אלא הוא גם איפשר את השחרור של 'Rundown התחדשות הגרימה' ו-Super Power Rundown שמעולם לא היו זמינים עד עתה, שמשיבים לאדם את יכולותיו כישות רוחנית – כל perceptic ואפילו את האנרגיה עצמה.
  • ייסוד ארגונים אידיאליים במילניום החדש: קהילות של Scientology יצאו במבצע בלתי נלאה לבנות ארגונים חדשים, בדיוק כפי שחזה ל. רון האברד. בעשור הזה של צמיחה חסרת תקדים, ארגוני Scientology גזרו את הסרט על פני 12 אזורי זמן וב-22 מדינות, כולל הפתיחה החגיגית ב-2019 של הארגון המתקדם וסיינט-היל אפריקה – שמגשים את חזונו של מר האברד על חופש רוחני חסר גבולות עבור אפריקה.
  • בעקבות פתיחות של ארגונים חדשים, הדת השיגה ניצחונות היסטוריים והכרות בארצות רבות, כולל החלטת בית-המשפט העליון בבריטניה שהיוותה נקודת מפנה.
  • הדלקת המתג של מרכז שידור מולטימדיה: בעשור הזה היתה יצירת Scientology Media Productions, מרכז תקשורות מולטימדיה עבור דת ה-Scientology. המתקן משתרע על פני מתחם היסטורי של 20 דונם בהוליווד, וההפקה שלו כוללת מגזינים, אינטרנט, אירועים מיוחדים ושידורי טלוויזיה – כמעט כל מדיום של המאה ה-21 כדי להפיץ את המסר של Scientology בעולם כולו.
  • וכך נוצרה ההשקה ההיסטורית של ערוץ ה-Scientology, שהביא את הקול של Scientology לעולם דרך טלוויזיה בשידור לוויין ופלטפורמות של לייב סטרימינג ב-17 שפות – וקבע סטנדרט חדש לשידורים דתיים וכבר זכה ביותר מ-50 פרסי תעשייה על חדשנות ומצוינות.

צפה בווידיאו

סקירה של עשור מונומנטלי

מה שעוד עמד במרכז חגיגת סוף העשור היו מצגות לכבוד יישום הטכנולוגיה של ל. רון האברד בכל סקטור של החברה למען עולם טוב יותר.

  • ההתאחדות לשיפור החיים והחינוך (ABLE), שמשתמשת בתוכניות כדי להילחם בשימוש בסמים, באנאלפביתיות, באי-מוסריות ובפשיעה:
  • בלימה, פרו, שוטר עם ותק של 41 שנה הפך לשליח של התקנון המוסרי החילוני של ל. רון האברד, 'הדרך אל האושר'. שם, הוא יצר שיתוף פעולה עם יותר מ-200 ארגונים אזרחיים כדי להגיע ליותר ממיליון אזרחים, ובסופו של דבר עזר לצמצם שיעורי פשיעה במטרופולין לימה ב-20 אחוז. בנוסף, וברמה בינלאומית, חוברת 'הדרך אל האושר' תורגמה ל-117 שפות, ו-40 מיליון עותקים של החוברת חולקו בעשור הזה לבדו.
  • באי סמואה שבאוקיאנוס השקט, משרד החינוך הכניס לשימוש את טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד דרך רשת המורים במדינה, והיא הגיעה ליותר מ-60 אחוז מאוכלוסיית התלמידים וכך העלתה את ההבנה עד 90 אחוז. תרחישים דומים קורים בכל מקום שבו טכנולוגיית הלמידה מיושמת, עם מחנכים שבדרך קבע מדווחים על עלייה בשיעורי הלמידה של תלמידים, עד פי 15 בסמסטר יחיד.
  • ולציון עידן חדש עבור נרקונון, תוכנית הגמילה מסמים של ל. רון האברד, היתה בעשור הזה החניכה של מתקני הכשרה יבשתיים במקסיקו, בבריטניה ובדנמרק, וגם מרכזים לדוגמה ברחבי ארצות-הברית ועד נפאל. בסך הכול, הרשת העולמית מצילה חיים חדשים כל 4 שעות וזכתה ביותר מ-150 פרסים והכרות על הצלת אנשים מהתמכרות. בנוסף, כאשר העשור הזה מתקרב לסיומו, שיעור ההצלחה של נרקונון ברחבי העולם נמצא בפסגת תחום הגמילה מסמים.
  • המכון העולמי של Scientology לעסקים (WISE), שמפיץ את הטכנולוגיה האדמיניסטרטיבית (טכנולוגיית האדמין) של ל. רון האברד כדי להביא שפיות ושגשוג כלכלי לעולם העבודה היומיומי:
  • בהונגריה, חקלאי נחוש להפוך את הכיוון של דלדול הקרקע עקב טכניקות חקלאות מודרניות שהשתמשו בכמויות מסיביות של חומרים כימיים. כשהוא משתמש בדשן ביולוגי מהפכני שמניב עלייה של 25 אחוז בייצור היבול, המהנדס הזה השתמש בכלים אדמיניסטרטיביים של מר האברד כדי להביא את המוצרים שלו לחוות ברחבי מרכז ומזרח אירופה. כתוצאה מכך, הוא זכה בפרס הגדול על איכות לאומית של הונגריה עבור חדשנות יוצאת דופן.
  • יזם מדאלאס, טקסס, השתמש בטכנולוגיית האדמין של ל. רון האברד כדי לשגשג בעסק מאוד תחרותי של מסעדה, שבו 8 מתוך 10 מסעדות סוגרות את דלתותיהן בחמש השנים הראשונות. כשהוא מתמחה בסגנון ייחודי של פיצה, המסעדן הגדיל את מספר המקומות שלו ליותר מ-40 ברחבי מדינת הכוכב הבודד ומעבר לה.
  • וברפובליקה הצ׳כית, שבה, לאחר פירוק ברית-המועצות, המדינה צללה עמוק מכלכלה שמנוהלת כולה על-ידי הממשלה אל השוק החופשי – והכול בלי מספיק ידע-איך ונהלים למען יציבות והצלחה אדמיניסטרטיביות. בתגובה, חבר WISE יצר חברת ייעוץ שציידה בעלי עסקים ומנהלים עם טכנולוגיית האדמין דרך יותר מ-4,000 סמינרים וכך העצים יותר מ-80,000 אנשי מקצוע, עם לא פחות מחצי תריסר חברות שאז זכו להכרה ברשימת 100 הטובות ביותר בצ'כיה.
  • התאגדות האברד הבינלאומית של יועצים רוחניים (I HELP) וארגון המרכזים הבינלאומי של Scientology‏ (SMI), התנועה החלוצית פתחה קבוצות ומרכזים חדשים כדי לספק שירותי מבוא של Scientology לקהילות ברחבי העולם:
  • בקרואטיה, שבה קבוצת I HELP נסעה במשותף יותר מ-400,000 ק״מ ברחבי המדינות המזועזעות עמוקות של יוגוסלביה לשעבר בעקבות הקונפליקטים בבלקן. הם העבירו קרוב ל-150 סמינרים וסיפקו ייעוץ רוחני ברחבי האיזור, וזכו בהכרה בינלאומית על עזרתם "לאחד את תושבי הבלקן".
  • בקוסטה ריקה, מדינה יציבה יחסית באיזור של ארצות אלימות ביותר במרכז אמריקה, שם התושבים מאוימים על-ידי חוסר ביטחון ופשעים שחודרים אליה. בתגובה, מרכז של Scientology בעיר הבירה סן חוזה לקח על עצמו להציף קהילות ברחבי המדינה עם קמפיינים לשיפור חברתי למען זכויות האדם ומוסריות.
  • וכך סיפור ההצלחה של SMI המשיך, עם שישה מרכזים אידיאליים חדשים שנחנכו בשנה האחרונה: ממש מעבר לקו החוף של קהילת בל אייר לחוף המפרץ של פלורידה; בתוך "שכונת-העל" של המערב התיכון של יוסטון בבירת חגורת השמש של אמריקה; בלב "עיר הפלדה" של הונגריה, מישקולץ; במרכז פנמה, בדאון טאון השוקק חיים של העיר; לאורך קו החוף הדרומי של אנגליה בהיי סטריט שבמחוז דורסט; ואחד נוסף ברובע העולה של אדנוויל ביוהנסבורג.

מה שהביא את הערב לשיא בלתי נמנע היה מצגות הפתיחה החגיגית של הארגונים האידיאליים החדשים ביותר ל-2019, שכללו את:

לבסוף, כשהם משקפים עשור של התרחבות מטאורית, מספר שיא של חברי צוות שדה (FSMs) ב-Power שהגיעו מצפון אמריקה ומדרומה, מאירופה, אפריקה ואוסטרלאסיה, זכו להוקרה על ליווי של לפחות 100 אנשים אל הגשר ובמעלה הגשר לחופש מוחלט בשנה האחרונה. גולת הכותרת של המצגת היו יותר משני תריסר אנשים שקיבלו פרס מיוחד בתור 'Power FSMs של העשור' על השגת המעמד של Power FSM כל שנה במשך עשר השנים האחרונות.

ואז, כשמחיאות כפיים רועמות הדהדו באודיטוריום השריין המלא מפה לפה, חגיגת הערב עלתה לטון של ניצחון. כאשר רגעי הסיום של העשור המכריע ביותר של הדת התקרבו, מר מיסקביג' השאיר את כולם עם מילה אחרונה:

"ועכשיו, אנחנו מגיעים לסיומו של האירוע הערב, ולרגע שבו נהרהר בעשר השנים הבאות. ואלה שיבואו אחריהן ואלה שאחריהן ואלה שאחריהן, עד שהזמן יסתיים באופן טבעי, ומה של.ר.ה אמר לנו אכן יתממש: שהזמן הוא לא מאחורינו; הוא נמצא קדימה, בנצח; ואנחנו נמצא את עצמנו בו, אם נרצה או לא. אבל בכל מקרה, מה שהוא ללא ספק ייעוד ברור זה שכולנו ביחד למשך עשר השנים הבאות. ובציפייה לכך, אני אומר: שנה טובה ודרך צלחה אל הנצח!"