לוס-אנג'לס, קליפורניה

ארגון ה-SCIENTOLOGY חוגג את השנה המדהימה ביותר בהיסטוריה ואת השחר של 2019 מבטיחה ביותר

31 בדצמבר 2018

365 ימים של הישגים סוגרים מעגל עם חגיגה לכבוד התרחבות והתקדמות חברתית כדי לרומם את הלב ולעורר השראה בעולם של ימינו.

עבור ארגון ה-Scientology, שנת 2018 תמיד היתה מלווה ב-"יוצאת מן הכלל", לכן כאשר יותר מ-6,000 סיינטולוגים התאספו באודיטוריום השריין לסקור, לחזור אחורה ולהתמוגג מ-12 החודשים האחרונים, האווירה היתה של חגיגה והתעלות הרוח. החל מרצף עולמי של ארגונים חדשים ועד להגעה העולמית של ערוץ ה-Scientology, זו השנה ששינתה את הכול.

"ברוכים הבאים לחגיגת השנה החדשה שתמיד חיכיתם לה", אמר מר דיוויד מיסקביג', המנהיג של דת ה-Scientology. "לא רק 365 ימים שרירותיים, לא רק 12 חודשים קפריזיים והעברת דף נוסף בלוח שנה, אלא הוכחה אמפירית שכאשר המהירות מתקרבת למהירות האור, הזמן מאט לאפס. אחרת, אין שום הסבר איך הצלחנו לבצע כל-כך הרבה, בזמן שהפלנטה הזו עשתה הקפה עצלה סביב השמש".

מר דיוויד מיסקביג', המנהיג של Scientology, מצית את חגיגת השנה החדשה באודיטוריום השריין בדאון טאון לוס-אנג'לס בהכרה בשנה הנפלאה ביותר בהיסטוריה של הדת.

ואומנם, ההקפה הסוחפת של עשיית ההיסטוריה של הדת ב-2018 תוארה בסדרה של סיפורים ויזואליים מהממים שהוגשו על-ידי מר מיסקביג' ותיארו שנה של התרחבות עולמית, הן על הקרקע והן על גלי האתר. הסיכום הרב-שלבי כלל את השקת ערוץ הטלוויזיה של הדת, ערוץ ה-Scientology, בתגובה לסקרנות המהממת ברחבי העולם לגבי הדת. הערוץ מאז הגדיר מחדש מהו שידור דתי, והכניס את הצופים לראות ולחוות את הדת בעצמם. לאחר מכן, תוכן טלוויזיה שיצר שינוי בפרדיגמה הגיע לצופים ב-24 איזורי זמן וזכה ב-24 פרסים על חדשנות, הפקה יוצאת מן הכלל ומצוינות בשידור.

התרחבות הדת ב-2018 גם כללה שישה ארגונים חדשים שהופיעו בשמי Scientology, ושביחד יוצרים טבעת שמקיפה את העולם הזה:

אם זוהי טביעת הרגל ההולכת וגדלה של התרחבות ה-Scientology, יש גם את כל מה ש-2018 מייצגת מבחינת הטכנולוגיה של ל. רון האברד שנותנת השראה לרנסנס של פעילות אנושית בתחומי השיפור החברתי, התעשייה וההתקדמות הרוחנית:

  • ההתאחדות לשיפור החיים והחינוך (ABLE) – שמורכבת מתוכניות שמיועדות לעצור התמכרות לסמים, אנאלפביתיות, אי-מוסריות ופשע. הפרזנטציה של הערב הצביעה על סיפורים של ABLE בפעולה, שהתחילו ברפובליקה הדומיניקנית, שם מנהל במשרד הפנים נרשם בתור שגריר של 'הדרך אל האושר', והעביר סמינרים על 21 כללי התוכנית של ערכי מוסר אוניברסליים והגיע ליותר מ-100,000 פקידי ממשל, מנהיגים קהילתיים, מורים ותלמידים. ואז בקופנהגן, דנמרק, קבוצה יוקרתית של אקדמיות לילדי בתי-ספר יישמה את טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד והעלתה את ציוני המבחנים ב-200 אחוז מעל הממוצע הארצי. ובפואבלה, מקסיקו, שר התשתיות לשעבר פתח מרכז גמילה מסמים של נרקונון על 56 דונם לאורך רצועת הרי הגעש הטרנס-מקסיקנית שידועה בתור רכס הסיירה נורטה. בעקבות זה, שני מתקני נרקונון נוספים נפתחו השנה – אחד לאורך מה שנחשב לבירת הקוקאין העולמית ברומא, איטליה, ואחד נוסף לאורך נתיבי הסחר בהרואין לבן לא חוקי באיזור הצפוני של מחוז לומברדיה, איטליה.
  • המכון העולמי של סיינטולוגיה לעסקים (WISE) – הטכנולוגיה האדמיניסטרטיבית (טכנולוגיית האדמין) של ל. רון האברד לשגשוג כלכלי. הערב הציג סיפורים על אומנית אריחים במיניאפוליס, מינסוטה שמשתמשת בכלים אדמיניסטרטיביים בכל שלב של ייצור אומנות פסיפס יחידה במינה עבור ענקים קמעונאים של פורצ'ן 500 ובסופו של דבר מרחיבה את הייצור כמעט פי 40. באופן דומה, יזם באוסטרליה יישם את טכנולוגיית האדמין של ל. רון האברד כדי להרחיב את חברת "עבודות הגובה" שלו לתחזוקת בניינים ולהפוך למוביל בתחומו על-ידי גלישה ודילוג על פני מבנים גבוהים כדי לשפץ ולשקם את קו הרקיע המפורסם בעולם של סידני. כל זה הגיע לשיאו עם הסיפור על זוג רוסים ושני יזמים חקלאיים שיישמו את נוהלי טכנולוגיית האדמין כדי להרחיב את החברה שלהם פי 300 וכך להפוך למפעל בין 10 המובילים בפדרציה הרוסית.
  • התאגדות האברד הבינלאומית של יועצים רוחניים (I HELP) וארגון המרכזים הבינלאומי של סיינטולוגיה (SMI) – התנועה בקנה המידה הנרחב שמעבירה את הכלים המעשיים של הדת לקהילות ברחבי העולם. האירועים הבולטים של I HELP ו-SMI השנה כוללים קבוצת Dianetics בגאנה שמביאה את הטכנולוגיה של Dianetics וכך מסר של תקווה ליותר מ-100 בתי-ספר וליותר מ-9,000 תלמידים, ולכן זוכה בהכרת התודה של משרד החינוך בארצם על כך שהם מספקים את "הפתרון האמיתי לחברה מוטרדת". בקייב, אוקראינה, מרכז ה-Scientology בעיר הגיע לכל רחבי עיר הבירה של המדינה עם מבצעים לחינוך מוסרי, קמפיינים להפצת חינוך נגד סמים וכינוסים של זכויות האדם כדי להשפיע על חייהם של יותר מ-1.5 מיליון אוקראינים, וזכה בהוקרות מהמשטרה, מהצבא ואפילו מהממשלה הפדראלית. סיפור ההצלחה של SMI נמשך הלאה עם ארבעה מרכזים ציוריים שנחנכו בחודשים האחרונים – בלב הבירה התרבותית של סלובקיה, קושיצה; לאורך חופי איטליה בעיר הבירה של המותרות וסגנון החיים באגם קומו; בתוך הרובע המרכזי שוקק החיים של טייפה, דה-אן; ועל גדות המוקד ההיסטורי של גרמניה, בעיר אלם.

כעדות לשנה שוברת השיאים של הדת, מעל 200 חברי צוות שדה (FSMs) שהגיעו ל-Power מאמריקה, אירופה, אפריקה ואוסטרלאסיה זכו להכרה על כך שליוו לפחות 100 אנשים אל הגשר לחופש מוחלט ובמעלה הגשר. למעשה, מי שהצטרפו למספר חסר התקדים של Power FSMs היו שני "Elite" FSMs, שזכו לכבוד על כך שהם עזרו ליותר מ-1,000 איש לעלות על הגשר ובמעלה הגשר.

ואם זה לא היה מספיק, הערב הגיע לסיום מהמם עם תצוגה מקדימה של מה שמצפה ממש בתחילת 2019: הפתיחה המונומנטלית של ארגון מתקדם חדש שבידיו הופקדו הרמות הרוחניות המתקדמות של Scientology באפריקה. המבנה של הארגון, שידוע בתור טירת קיאלאמי, עומד באמצע הדרך בין פרטוריה לג'ובורג על פסגת 88 דונמים שמשקיפים על אדמת זולו מסורתית. המתקן כולו מייצג מטה יבשתי חדש לגמרי של Scientology ותקווה חדשה לגמרי לחופש רוחני באפריקה.

״בואו נתחיל את 2019 עם זה – טירה אותנטית, על הפסגה הגבוהה ביותר באיזור ... שמוסיפה חן לערש הציוויליזציה האגדי ביבשת אפריקה", אמר מר מיסקביג'. "אבל, כרגע – ובלי קשר למה שעוד יגיע – הנה המילה האחרונה שלי עבור 12 החודשים האחרונים: למעשה סיימנו את השנה המוצלחת ביותר שלנו בהיסטוריה של Scientology".