לוס-אנג'לס, קליפורניה

זמן למסיבה: סיינטולוגיה נותנת כבוד לשנה של צמיחת שיא ומקדמת בברכה את 2018 כשנה מלאת פוטנציאל

השנה החדשה 2018

אלפים חוגגים בשמחה את תחילתה של השנה החדשה ומביטים על רצף של הישגים חסרי מעצורים למען עולם טוב יותר.

האווירה היתה מחשמלת והציפייה כמעט מוחשית כאשר מספר שיא של סיינטולוגים התאספו באודיטוריום השריין לחגיגה החיה של השנה החדשה של סיינטולוגיה. האירוע סימל את סיומה של 2017 מופלאה – זה בהחלט היה זמן לחגוג תקופה של הגשמת ציפיות, השגת יעדים, וכמובן, קביעת יעדים חדשים.

מר דיוויד מיסקביג׳, יושב-ראש מועצת המנהלים של Religious Technology Center, עולה לבמה כדי להשיק את חגיגת השנה החדשה ל-2018.

"כן, הערב נחגוג את כניסת השנה החדשה ואת סופה של השנה שעברה", הכריז מר דיוויד מיסקביג׳, המנהיג הרוחני של דת הסיינטולוגיה. "אז כשאחרים מספרים סיפורים על אבא זמן, אדון הזמן, זמנים עברו, זמן בלתי נתפס, מזמן לזמן ו-'מרוץ נגד הזמן' – ובכן, אנחנו היוצאים מן הכלל: 'הזמן לא מחכה לאף אחד', ולו רק בגלל העובדה שהוא תמיד בצד שלנו. אז, בעוד שכל האחרים עוברים זמנים קשים בניסיון להבין מי אנחנו, לאור כל מה שהשגנו בשנים-עשר החודשים האחרונים, זה – חבריי – הזמן להתחיל את ההצגה!"

ובדיוק כך, מר מיסקביג' הכין את הבמה לחגיגה מרהיה שהיתה מלאת התרגשות כאשר כותרות חזותיות של הישגים נפרסו דקה אחר דקה. הישגים של שיא כל הזמנים אחרי שיא כל הזמנים הדגישו שנה שאין כדוגמתה. כותרות נוספות התמקדו במאמצים ההומניטריים הבינלאומיים המפורסמים של סיינטולוגיה, כמו גם סקירה עוצרת נשימה של כחמישים אלף המטרים הרבועים של ארגונים חדשים שנחנכו בשנה שעברה. הפתיחות החגיגיות המפוארות במהלך 2017 כוללות:

גל ההתרחבות הבלתי פוסק הזה יצר הכרה בדת ללא הפסק מצד מדינות ברחבי העולם. ואומנם, מר מיסקביג', שהכתיר את 2017 כשנה של הישגים עצומים, הכריז בפני הקהל המריע על הישג אפי שמגיע בעקבות הכרות דתיות ברפובליקה של מקדוניה וב-קולומביה. כי ב-30 באוקטובר 2017, מדינת מקסיקו העניקה לארגון הסיינטולוגיה הכרה דתית מלאה – ניצחון היסטורי עבור סיינטולוגיה ועבור חופש הדת.

מה שהדגיש את ההכרזות והמצגות באותו ערב היה תצוגה רב-תרבותית של הטכנולוגיה של ל. רון האברד שעוררה תחייה תרבותית במדינות רבות:

  • ההתאחדות לשיפור החיים והחינוך (ABLE) – שבה תוכניות חילוניות ותוכניות צדקה מפעילות אסטרטגיות שמיועדות לחסל ולבער התמכרות לסמים, אי ידיעת קרוא וכתוב ופשע. במזרח סאסקס, אנגליה, שם בית-ספר יוקרתי בתנאי פנימייה השתמש בתוכנית הלימודים שלו המוּכּרת בכל המדינה ומבוססת על טכנולוגיית הלמידה של ל. רון האברד, כדי להשיג ממוצע ציונים בבחינות שהוא גבוה ב-70 אחוזים מהממוצע הארצי ולעודד דור חדש של הוגי דעות בריטים. בטגוסיגלפה, הונדורס, שם שרה בממשלה השתמשה ב-'דרך אל האושר' וב-21 הכללים שלו של ערכי מוסר אוניברסליים בכ-2,000 מבתי-הספר האלימים ביותר בעולם, ולאחר מכן המדינה ראתה ירידה של כ-20 אחוזים בפשע. וביבשת אירופה, שבה ברשת של 20 מרכזי גמילה, נרקונון הציל כ-40,000 בני אדם מהתמכרות.
  • המכון העולמי של סיינטולוגיה לעסקים (WISE) – מי שנכלל בסיפורים של השנה על הפעלת הטכנולוגיה של ל. רון האברד הוא מנהל ממרכז פלורידה שהשתמש בכלים האדמיניסטרטיביים כדי לתעל את התעלות הרוח לתוך פארק השעשועים המתפתח במהירות הגבוהה ביותר באמריקה. בצורה דומה, יזֶמֶת דרום-אפריקאית השתמשה בטכנולוגיית האדמין של ל.ר.ה בקבוצת מכרות גרניט רדומים, ויצרה התרחבות של פי 40 תוך שלוש שנים בלבד, כשהיא מספקת את הגרניט באיכות הגבוהה ביותר ליותר מ-750 תאגידים בינלאומיים. וישנו גם המנכ"ל היפני שהשתמש במיומנויות הארגוניות לצורך הקטיף, בקרת האיכות ואפילו האריזה של 77 מוצרי תה ירוק, כשהוא מעבד מעל 4 מיליון טונות של תה וכך יוצר את חברת התה הירוק מספר אחת בעולם.
  • התאגדות האברד הבינלאומית של יועצים רוחניים (I HELP) ו-ארגון המרכזים הבינלאומי של סיינטולוגיה (SMI) – חיל החלוץ של סיינטולוגיה למען האנושות. סיפורי ההצלחה שתוארו כללו סיינטולוג הודי שהקים קבוצת סטודנטים רב-דתית והגיע בסופו של דבר ליותר מ-200,000 סיקים, מוסלמים, הינדים ונוצרים עם 'דיאנטיקה: המדע המודרני של בריאות הנפש'. בקיטו, אקוודור, באמצע פרוזדור קוקאין שהופך ילדים בני 6 למשתמשים בסמים, מנכ"לית של מרכז אחד יצרה שיתוף פעולה עם המשטרה הארצית וכך כיסתה את כל העיר שלה בתוכניות הומניטריות בחסות סיינטולוגיה, שהגיעו בסופו של דבר לכ-40 אחוזים מכל האנשים במדינה. לבסוף, שלושה מרכזי סיינטולוגיה חדשים ומדהימים נחנכו בחודשים האחרונים בלואיזיאנה, ארה"ב; סניגליה, איטליה וטייצ'ונג, טייוואן, כשכל אחד מהם התרחב פי חמישה מאז הפתיחה החגיגית.

מספר שיא של חברי צוות שדה (FSMs) שזכו למעמד של Power מ-37 מדינות הוכרו בזכות העובדה שהם ליוו לפחות 100 בני אדם אל 'הגשר לחופש מוחלט' ובמעלה הגשר. השנה גם היה מספר חסר תקדים של ארבעה אנשים שהשיגו את המעמד של Elite FSM, אות הוקרה על ההישג שלהם של מתן עזרה ל-1,000 אנשים לעלות על הגשר ולהתקדם בו.

לסיום, עם אורות מהבהבים, גלים של קונפטי ומנגינות מקפיצות – המסך ירד על חגיגה מדהימה ועל 12 חודשים מהפכניים עבור הדת, שבקושי היה ניתן לדחוס את כולם לערב אחד. אם 2017 מהווה איזושהי אינדיקציה, אז אין פלא שסיינטולוגים ברחבי העולם כבר צופים ש-2018 תנפץ את כל הציפיות הקודמות.